tisdag 24 mars 2015

Teaser and a really nice GIVEAWAY

ja nu börjar man verkligen längta till SOMMAREN

ljuset är tillbaka.. bara lite VÄRME som saknas..... sedan är allt i full gång igen

snart sitter man där igen :)

här en trevlig grupp på besök förra sommaren.....
vill du läsa mer om besök i Maleviks Rosenträdgård klicka HÄR


Någon som verkligen är i full gång redan, är Jan Grynning på 

han förodlar rosorna i växthus så de är i bra form redan nu.....


stora fina exemplar..
till höger en av min absoluta favoriter...

ni ser.. visst blir man sugen....

Jan var på riktigt gott Vårhumör och lottar ut en Valfri Austinros
Reglerna är lätta
2.om du delar detta på blogg, facebook eller Instagram får du TVÅ lotter
3. Anmäl dig  (här eller på Florinskas facebooksida) och berätta hur många lotter du tar och hur man får tag på DIG
( har du inget googlekonto så klicka i "Anonym")
den LYCKLIGA VINNAREN dras den 1April
LYCKA TILL!!
kram kram
Håkan

8 kommentarer:

  1. Hello Håkan!

    Can I participate too? :)
    Now try with your link his FB profile.
    Thanks for this chance!
    Have a good spring! ^^
    Titty

    SvaraRadera
  2. Titta hur frodig din trädgård är, bara vackra! Synd att jag bor i USA!

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Det där lät spännande har delat och gillat så då blir det väl 2 lotter då. Hoppas på tur gör jag , för jag skall köpa nya rosor till våren. ( metacold@hotmail.com)
    Ha en fin och härlig vår.
    Meta

    SvaraRadera
  4. Hej svejs,
    Underbara rosor!
    Tack för alla dina fina, inspirerande bilder och tips som du delger. Har nu delat och "Gillat " och håller tummarna på de två lotter som då utlovas kan vara en vinstlotterna. Önskar dig många sköna härliga vårdagar framöver.
    Mona

    SvaraRadera
  5. Har gillat och delat på facebook. Så nu hoppas jag på tur
    gun55t@live.se
    Gun

    SvaraRadera
  6. Har gillat på facebook och länkar på min blogg, och håller tummarna stenhårt för att en ny austinros skall flytta hem till mig ;)

    Gunilla

    SvaraRadera
  7. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvaraRadera